۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۵۸۶۹۱
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

فعالیت۱۴۰ هزار طلبه بسیجی در کشور | اختلافی بین بسیج و حوزه وجود ندارد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فعالیت ۱۴۰ هزار طلبه بسیجی در کشور خبر داد و اعلام کرد علی رغم تلاش دشمنان، بین بسیج و حوزه های علمیه هیچ گونه اختلافی وجود ندارد.
دیدار حاجی صادقی با آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام شد، با تأکید بر این که با ایجاد پیوند میان حوزه و روحانیت با سپاه و بسیج تحقق منویات رهبری دست‌یافتنی‌تر می‌شود، اظهار داشت: باید توجه داشت که علما پزشکان توانمند دینی هستند که گاهی لازم است معاینه‌ای از وضعیت جامعه داشته باشند تا بتوانند نسخه شفابخش مناسبی را برای مردم ارائه دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حضور روحانیون در کاروان‌های راهیان نور به عنوان مصداقی از همکاری حوزه و روحانیت با بسیج یادکرد و ابراز داشت: در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای ازجمله فعال‌سازی بسیج اساتید حوزه‌های علمیه دنبال شده است.

وی ادامه داد: هرچند در فعال کردن بسیج حوزه های علمیه تأخیری 30 ساله داشته اما اکنون در حوزه‌های علمیه قم، مشهد و اصفهان، بسیج اساتید را راه‌اندازی و برنامه‌های مختلف را با هکاری حوزه و روحانیت آغاز کرده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی از فعالیت دو هزار روحانی مستقر در سپاه انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: حوزه های نمایندگی ولی فقیه آمادگی دارند که وضعیت موجود جامعه را به مراجع عظام گزارش داده و نسخه‌های شفابخش علما را به بدنه سپاه و بسیج منتقل کنیم تا با اتکا به قوه الهی بتوانیم به تحولات موردنظر در کشور دست یابیم.

وی افزود: روحانیت حاضر در بدنه سپاه انقلاب اسلامی که استخدامی سپاه اسلام هستند به‌عنوان مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که مهم‌ترین رسالت‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه به تحقق منویات رهبری در چهار محور ارتقای معنویت، بصیرت دینی، روحیه جهادی و انقلابی و ولایتمداری اختصاص دارد، گفت: ارتباط با علما، حوزه‌های علمیه و بزرگان دینی در راستای تحقق این محورها موضوع مهمی است که نسبت به آن توجه لازم را داریم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اساتید بسیجی حوزه های علمیه خبر داد و ابراز داشت: بسیج طلاب به دستور مقام معظم رهبری زیر مجموعه نماینده ولی‌فقیه در سپاه فعالیت خود را دنبال می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فعالیت 140 هزار طلبه بسیجی در کشور خبر داد و گفت: علیرغم تلاش دشمنان میان بسیج و مدیریت حوزه‌های علمیه هیچ اختلافی وجود ندارد./837/پ۲۰۳/ج

 

ارسال نظرات